Actualitatea ambasadei

10 - 14 februarie 2020, Consulat itinerant la Auckland, Noua Zeelandă

Ambasada României în Australia anunță un consulat itinerant la Auckland, Noua Zeelandă în perioada 10-14 februarie 2020. Serviciile consulare se vor efectua de către doamna consul Claudia - Mirela Bejenaru la Europe House, Auckland, adresa: 56 Wakefield street, Level 16, AUT building. 

Serviciile consulare care vor fi realizate la solicitarea cetăţenilor români din Noua Zeelandă sunt: preluarea datelor în vederea emiterii pașapoartelor electronice și a titlurilor de călătorie, eliberarea de acte notariale și eliberarea adeverințelor de cazier judiciar.

Atenție! În cadrul consulatului itinerant nu se vor înscrie acte de stare civilă (naștere/căsătorie/deces) și nici nu se vor elibera pașapoarte temporare.

Accesul la serviciile consulare de la Auckland se va face numai pe bază de programare prealabilă, care poate fi solicitată la Biroul Consular din Melbourne, pe adresa de e-mail: melbourne@mae.ro; recomandăm ca la rubrica Subject din e-mail să fie inserat textul: Solicitare programare Consulat itinerant Auckland 2020.

La cererea scrisă a solicitanţilor, paşapoartele pot fi remise prin poştă sau prin serviciile de curierat rapid.  Menționăm că pașaportul nou poate fi trimis prin poștă doar după anularea vechiului pașaport. Solicitările pentru programarea în cadrul consulatului itinerant vor putea fi făcute până cel târziu vineri, 31 ianuarie 2020.

La momentul solicitării programării vă rugăm să precizaţi următoarele:

- numele şi prenumele solicitantului;

- serviciul consular solicitat (de ex: pașapoarte electronice sau titluri de călătorie, procuri sau declarații, adeverință cazier judiciar etc);

- numărul de telefon mobil.

În funcţie de fiecare situaţie specifică, vi se va solicita transmiterea de xerocopii scanate color ale actelor necesare pentru prestarea serviciilor consulare dorite.

La începutul lunii februarie 2020 va fi anunțat programul zilnic al consulatului itinerant de la Auckland și vor fi confirmate programările solicitanților de servicii consulare. 

Pentru informații privind documentele necesare fiecărui serviciu consular solicitat  vă rugăm să vă documentați în prealabil pe paginile de web ale Ambasadei României în Australia http://canberra.mae.ro și a Centrului de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate www.informatiiconsulare.ro .

Cetăţenii români care vor fi programați pentru servicii consulare la Auckland în perioada 10-14 februarie 2020 se vor prezenta cu documentele de identitate româneşti şi/sau actele de stare civilă în original şi cu fotocopie color.

 

Avertizare de călătorie în Australia – menținerea pericolului privind incendiile de vegetație

08.01.2020

Ministerul Afacerilor Externe și Ambasada României în Australia informează cetățenii români care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească…

10 - 14 februarie 2020, Consulat itinerant la Auckland, Noua Zeelandă

16.12.2019

Ambasada României în Australia anunță un consulat itinerant la Auckland, Noua Zeelandă în perioada 10-14 februarie 2020. Serviciile consulare se vor efectua de către…

Ziua Națională sărbătorită la Melbourne (II)

09.12.2019

La 6 Decembrie 2019, la sediul oficiului consular de la Melbourne al Ambasadei României în Australia, ES Doamna Ambasador Nineta Bărbulescu a găzduit o recepție de…

Recepția de Ziua Națională la Ambasada din Canberra (II)

09.12.2019

Luni, 2 decembrie 2019 ES Doamna ambasador Nineta Bărbulescu a găzduit, împreună cu domnul Dan Bărbulescu, recepția pentru marcarea Centenarului Recunoașterii Marii…

Ziua Națională sărbătorită la Melbourne (I)

07.12.2019

Vineri, 6 decembrie 2019, la sediul oficiului consular Melbourne al Ambasadei României din Australia ES Doamna Ambasador Nineta Bărbulescu a găzduit recepția pentru…