Actualitatea ambasadei

Reprogramarea consulatului itinerant la Auckland, Noua Zeelandă

 

Ambasada României de la Canberra anunță reprogramarea consulatului itinerant la Auckland, Noua Zeelandă, în perioada 11 - 16 februarie 2019, locația urmând să fie anunțată în cursul lunii ianuarie 2019.

Solicitările de servicii consulare transmise deja reprezentanţii Biroului consular de la Melbourne sunt și rămân valabile a fi realizate în februarie 2019, cu acodul expres al solicitanților de servicii consulare românești. 

Reprezentanții Biroului consular de la Melbourne vor oferi asistenţă şi servicii consulare cetăţenilor români din Noua Zeelandă: preluarea datelor în vederea emiterii pașapoartelor electronice și a titlurilor de călătorie, eliberarea de acte notariale precum și eliberarea adeverințelor de cazier judiciar. Atenție! În cadrul consulatului itinerant nu se pot înscrie acte de stare civilă (naștere/căsătorie/deces).

Accesul la serviciile consulare se va face NUMAI pe bază de programare prealabilă, care poate fi solicitată la Biroul Consular Melbourne, pe adresa de e-mail: itinerantmelbourne@gmail.com sau prin fax la nr. 03 99783807.

Recomandăm ca la rubrica Subject din e-mail sau pe cererea trimisă prin fax vă rugăm să scrieți: Solicitare programare Consulat itinerant Auckland 2019.

ATENTIE ! Dacă aţi solicitat o programare înainte de publicarea prezentului anunţ, vă rugăm să o retransmiteţi la adresa de e-mail: itinerantmelbourne@gmail.com La cererea scrisă a solicitanţilor, paşapoartele pot fi remise şi prin poştă sau serviciu de curierat rapid: solicitantul va depune şi un plic pre-plătit autoadresat timbrat corespunzător cu ocazia depunerii cererii la consulatul itinerant. Pentru fiecare cerere este nevoie de 1 plic, ex. 1 cerere/1 plic, 2 cereri/2 plicuri etc. Pașaportul nou poate fi trimis prin poștă doar după anularea vechiului pașaport. Solicitările pentru programarea în cadrul consulatului itinerant vor putea fi făcute până cel târziu joi, 7 februarie 2019. În vederea reducerii timpilor de așteptare, vă adresăm rugămintea ca la momentul solicitării programării să precizaţi următoarele:

- numele şi prenumele solicitantului;

- serviciul consular solicitat (ex: pașapoarte electronice sau titluri de călătorie, procuri sau declarații, adeverință cazier judiciar );

- în cazul solicitări unui pașaport electronic sau titlu de călătorie menționați culoarea ochilor și înălțimea;

- adresa unde locuiți în Noua Zeelandă;

- data naşterii, locul nașterii și Codul Numeric Personal;

- prenumele părinţilor (solicitantului);

- adresa de domiciliu din România (în cazul persoanelor care deţin carte de identitate românească) sau adresa de domiciliu din Noua Zeelandă (în cazul persoanelor care deţin paşapoarte cu domiciliul în Noua Zeelandă);

- seria şi numărul documentului de identitate românesc (C.I sau paşaport);

- obligatoriu numărul de telefon mobil pentru a vă putea contacta telefonic pentru detalii.

În funcţie de fiecare situaţie, este posibil să vi se solicite de către Biroul consular transmiterea de xerocopii scanate color ale actelor necesare pentru prestarea serviciilor consulare solicitate.

În cursul lunii ianuarie 2019 va fi anunțat și programul zilnic al consulatului itinerant de la Auckland. 

Pentru informații privind documentele necesare fiecărui serviciu consular vă rugăm să vizitați pagina web a Ambasadei României în Australia, http://canberra.mae.ro.

Recomandăm cetăţenilor români care vor solicita servicii consulare ca la data programării să se prezinte cu documentele de identitate româneşti valabile şi/sau actele de stare civilă în original şi fotocopie color.

1 Decembrie 2018 reflectat în media australiană de limba română

06.12.2018

Cu ocazia marcării Zilei Naționale a României, a Centenarului Marii Uniri și a semi-centenarului relațiilor diplomatice între România și Australia, media australiană …

Reprogramarea consulatului itinerant la Auckland, Noua Zeelandă

06.12.2018

Ambasada României de la Canberra anunță reprogramarea consulatului itinerant la Auckland, Noua Zeelandă, în perioada 11 - 16 februarie 2019, locația urmând să…

Marcarea Centenarului Marii Uniri și deschiderea oficială a Biroului consular de la Melbourne

04.12.2018

La 3 Decembrie 2018 ES Doamna Ambasador Nineta Bărbulescu, împreună cu domnul Dan Bărbulescu, au găzduit la sediul Biroului consular din Melbourne recepția pentru…

Recepția de marcare a Centenarului Marii Uniri

01.12.2018

Vineri, 30 noiembrie 2018 ES Doamna Ambasador Nineta Bărbulescu a găzduit recepția pentru marcarea Centenarului Matii Uniri și Zilei Naționale a României la Ambasada…

Caravană culturală la Melbourne

26.11.2018

În perioada 24 - 25 noiembrie 2018 ES Doamna Ambasador Nineta Bărbulescu a participat la Melbourne, statul australian Victoria, la 2 evenimente memorabile dedicate…